Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Marie - 5 oktober 2009 21:35

Detta börja kännas rent ut sagt förjävligt! Jag vet inte vad jag kämpar för, men jag vet att jag kämpar imot!

I motvind som alltid annars. Varför!? Alltid samma sak, alltid samma skit! Det gör så fruktansvärt ont att bara stå och se på, då tänker ni " vad är det hon ser på " precis, vad fan är det jag står och se på? När hela världen går åt helvete och ingen gör något, precis! Nån måste sett eller hört något? Alltså bara nånting, som kan leda oss fram. Men nej, ingenting! Det är tyst, varenda dag är det bara ett stort tyst tomrum.. Alla tankar, dom brottas mot varandra, känslorna har jag inte längre någon koll på! Jag lider, det svider.. Det gör så ont!

Om någon en dag kunde förstå, ville försöka förstå. Men, jag är en upp och ner vänd tiggarskål, Jag klarar mig själv! Visst låter det enkelt? Det är enkelt, så länge man har tålamod och vet vad man vill! Jag vet vad jag vill, och jag tänker kämpa för det, jag ska nå fram. Hur många hinder som än försöker stoppa mig, fuck you och resten av världen, jag klarar mig och jag ska klara det! Men varför alla dessa tankar som ständigt kommer upp, varför denna känsla som gör mig så orättvis behandlad?



Trampar du ner mig

 

ställer jag mig upp

Skriker du åt mig

låter jag dig göra det

Slår du mig

Slå dig less

Be mig dra åt helvete

Jag tänker stå kvar

När du behöver gråta

så finns jag här

Inte bara för din skull

Utan även för min egen

 


Jag står, inte bara för min egen skull, utan även för dom som behöver mig!


Jag jagar inte, jag tar det som det kommer! Sanningen visar sig alltid till slut ändå!

Va rädda om er!


Bloggen - Min klagomur idag ;)

 

?

Av Marie - 5 oktober 2009 19:59

Är det såhär det ska va?!

Av Marie - 5 oktober 2009 19:22

Äntligen har vi påbörjat våran gruppuppgift om inte mindre än dansterapi! Så nu jävlar blire skaka ass på skolan på inneveckan haha! Sen blir det nog en runda till sthlm så vi kan lära oss danserna så vi sedan kan lära ut danserna till resten av klassen också.. kan bli jävligt kul ;) Vi ska BARA skriva 10 sidor nu som vi sedan ska redovisa, kan bli.. intressant!


Men alltså, ni får gärna komma med nå förslag om VAD jag ska blogga om, börja bli tjatigt att bara skriva om mig hela tiden :)


Hweppa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards