Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Marie - 21 mars 2010 17:37

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan?
- Har redan tungan ;)

2. Vara seriös eller rolig? - Jag är alltid rolig..

3. Dricka röd eller grön mjölk? -Inget
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina älskade föräldrar.


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? - Ja tycker om många på många olika sätt!
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Höst
4. Vänster eller höger? - Vänster
5. Soligt eller regn? - Soligt

6. Vaniljglass eller chokladglass? - Vanilj


OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? -17:39
2. Fullständigt namn? - --
3. Vart vill du bo? - Sundsvall
4. Hur många barn vill du ha? - 2

5. Vill du gifta dig? - Ja med den rätta
6. Rullar du spagettin eller skär? - Skär
7. Har du ätit sushi? - Nej
8. Favoritglass? - -
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? -
10. Humör? - Slö


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? - Nej
2. Sjungit? Nej
3. Blivit kramad? - Ja
4. Känt dig fånig? - Nej
5. Saknat någon? - Ja
6. Dansat galet? - Haha nej


7. Klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - Nja

9. Ljugit? - Nej
10. Blivit kysst? - Nej


GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Haha nej
2. Har du hund? - Nej

3. Tycker du att du är attraktiv? - Ofc..
4. Sover du helst själv eller med någon? - Beror på

5. Tror du på spöken? - Nej

Av Marie - 21 mars 2010 17:09

10 veckor kvar!!!!! - Examen :D

Imorron börjar vi ny kurs (näst sista) och vi kommer ha en dryg innevecka på skolan mellan måndag - torsdag.. Kanske inget jag ser fram emot, hatar dessa redovisningar, uscha! Jag hoppas den går riktigt snabbt! :)


Ikväll måste jag även sätta mig ner och skriva upp allt som ska tas upp ang lian, som sagt jag hatar redovisningar haha.. Vill tillbaka till valla ;)


Och jag har blivit kär, i en låt :) haha

Tack tompe! :D 


Njepp, göra lite nytta kanske :)

Kramhejs!   


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards