Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Marie - 17 mars 2010 13:06

Ja idag är man ledig, dom tyckte jag borde få vara ledig en dag eftersom jag ska jobba extra i april eftersom vi har london uppvisningen då :) Så idag hade jag tänkt plugga klart lia uppgifterna, vilket jag även har börjat med men sedan blev det stopp, jag får fan knappt ihop en sida på ena uppgiften..panik!!! Och på tredje uppgiften vette fan vad jag ska skriva alltså, om min egen utvecklingsprocess, jag har skrivit men hallå, det blev typ 6 rader!?!? Detta kommer ju stupa åt h-vete haha.. Men det är kanske inte så konstigt när uppgifterna är gjorda för dom som gör sin lia på tex behandlingshem, och jag har gjort min på en skola med diagnos elever.. Jag har noll motivation och uppgifterna ska vara inne imorron.

HEJ klagomuren :D


Men jag ska nog lycka få till något lite senare, kanske borde vila ifrån allt vad som har med skola/lia och göra en sväng, sen kanske det kommer :)


Imorron är det iaf min sista dag på lian, jag har alltså gjort 19 veckor och dom har verkligen sprungit iväg nu på slutet, i början kunde jag tycka att veckorna gick jätte sakta, men nu är jag ju klar? Nu är det bara 10 veckor kvar till examen, det känns ju hur bra som helst faktiskt.. Men vad gör man sen? Ska jag läsa till uska, eller ska jag flytta och kanske läsa uska någon annan stans i sverige? Eller ska jag helt enkelt söka jobb direkt. Många funderingar har jag, jag funderar på allt annat än det jag borde göra.. MINA UPPGIFTER haha!! Jag är nog skolless och lialess, även fast jag inte vill lämna valla skolan, jag trivs så bra där! Men men, jag får helt enkelt flirta in mig hos chefen, dom vill ju ha mig kvar så. Ett tag kan ju funkar..


Men äsch va jag babbla på om allt ointressant..

Nu ska jag försöka, få igång mina utvecklingsprocesser ;)


cya later..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards