Alla inlägg under december 2010

Av Marie - 6 december 2010 22:58

Ligger i sängen och tänkte göra ett försök att somna i tid för engångskull, vilket verkar helt omöjligt.. jag har somnat mellan 06:07 varenda morron i snart hur länge som helst, och nu när jag väl lägger mig i tid så går de inte somna ändå..

Är ju som vanligt, jäkla skit att man vände på dygnet :P


Får kolla runt lite på fejjan och sedan försöka igen..

Önska mig lycka till - behövs -


Gonatt påer :)

Av Marie - 6 december 2010 17:58

Jag verkar ha missat att berätta att jag fått en ny lägenhet, och kommer flytta den 1 feb, men kommer nog få mina nycklar redan den 31 jan.. Och jag längtar så otroligt mycket, en större tvåa som ligger nere på stan :D Och inte nog med de, de verkar även bli så att jag kommer få en sambo i samma veva, HAPPY!! :D


Annars då, ja jag väntar bara ut månaden så jag kan börja packa lite för nu vill jag verkligen iväg härifrån, och börja om på nytt :) Det ska bli så jäkla härligt.   


Jag är ju rätt dålig på att uppdatera märker jag, ni får gärna höra av er i någon kommentar om ni vill att jag skärper mig så ni får bli mer delaktiga i mitt liv och vad som händer och sker :)


Kram så länge! :)

Slänger in lite bilder åh! :)


 


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards