Alla inlägg den 13 december 2010

Av Marie - 13 december 2010 16:07

Mina föräldrar flyttade ifrån varandra 2007.


Jag skriver om dom båda för sig.


Mamma


Hon har alltid funnits där för mig när jag än har behövt, men även vi har haft våra stunder när jag var i tonåren (vilket lär vara ganska vanligt). Men jag har enbart fina minnen av mina mamma. Jag har alltid vetat att jag kan luta mig mot hennes axel om jag känner att jag behöver gråta, och få stöd. När jag har haft det som jobbigast med min sjukdom är det hon som funnits där och hjälpt mig fram, framåt i livet. Utan mamma och hennes stöd, hade jag aldrig varit där jag är idag. Hon stöttade mig när pappa gick bort, hon gjorde precis som man ska göra, hon lät mig få sörja ifred, men hon fanns/finns alltid där :) 

Jag älskar min Mamma <3


Pappa


Min älskade pappa, som vi busat och haft de kul när jag var liten. Alla träningar och han kört mig till, fram och tillbaka. Jag är evigt tacksam för hur mycket han ställt upp för mig under min tonårs period, även fast jag var sur och tvär den största delen av tiden. Men han försvann från oss 2008, då orkade han inte kämpa imot hjärt kampen längre. Jag har alltid sett upp till dig och det gör jag än idag. Han kommer alltid vara min hjälte, och minnena jag har med min pappa är helt fantastiska och jag glömmer dom aldrig.

Jag älskar min pappa lika mycket då, som jag gör idag - föralltid <3


Dom är mitt kött och blod, utan dom hade jag inte funnits idag. Jag älskar er av hela mitt hjärta - föralltid <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards