Alla inlägg under januari 2010

Av Marie - 6 januari 2010 05:43

Klockan är just nu 05:43.. och ja jag är fortfarande vaken, dumt men är hur pigg som helst. Skulle fixa iordning bloggen tänkte jag, iaf topp bilden och då ser jag att hela bloggen är helt missbildad ;o va bara att börja om, men nu tror jag det ska funka :)

Men nu ska jag hoppa i säng!



 


Gonatt på er :)

Av Marie - 5 januari 2010 13:47

Hoost! Ja här hostar vi så vi håller på spy vilket alltid är lika trevligt! NOT..

Hänt en hel del sen sist jag skrev men orkar inte rabbla upp vad jag gjort men har iaf haft det underbart med folket fast jag varit (är) sjuk! :) Så tack för det.

Jahapp, inte länge kvar tills man börjar allvaret igen. Guu va segt det kommer gå första veckan, men det ska nog gå bra iaf. Kör ju igång med tjejgruppen och dansgruppen nästa vecka. Känns lite skumt att man tar examen om bara nån månad tiden går så jäkla snabbt! ;D Men det ska bli kul, vi har ju en hel del "bus" på gång bara hoppas på att det blir av nu också! ;D


Kram på mina kära bloggläsare! :)

Av Marie - 3 januari 2010 01:21

Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra

mod att förändra det jag kan och visheten att inse skillnaden.


Pappa, jag saknar och älskar dig så otroligt mycket.

080103, dagen här här :'(

Min älskade ängel kom tillbaka till mig,jag behöver dig här <'3




   



Du, du gav mig mod
möta gryningen våga tro
och du du var min vän
och du såg mig jämt i ögonen
morgonen är här jag undrar vart du är
å jag, jag saknar dig ibland
och undrar om du nånsin fann
ditt drömda land
å jag, jag kan ana vart jag går
jag följer dina spår
det har gått så många år
men jag saknar dig inatt.


Du, du ville mig väl
och din öppna hand höll min själ
morgonen är här
tanken där du är
å jag, jag saknar dig ibland
och undrar om du nånsin fann
ditt drömda land
jag saknar dig ibland
och undrar om du nånsin fann
ditt drömda land
jag kan ana vart jag går
jag följer dina spår
det har gått så många år
men jag saknar dig... inatt <3

Av Marie - 2 januari 2010 20:34

Kommentar till Dags igen!
Vad är det för operation? alltså vad är felet ?? nyfiken =P


Svar till Karin..

Ska operera bort halsmandlarna så fort läkarna får tummen ur, men dom anser att det är sån komplicerad operation så dom drar hellre ut på det, och jag är sjuk jämt snart!

_________________________________________________


Nu har man lekt lite med bloggen också, men vet inte om jag ska ha såhär men roligare när det blir lite nytt :)



 

Faster´s Älsklingar <3

Av Marie - 2 januari 2010 13:16

Ja då var det dags, jag är sjuk IGEN!! Börjar bli jävligt less nu på denna skit.

Denna förbannade jävla hals som läkarna vägra operera även fast dom tycker att det borde bli bäst så, dom snackar ju bara imot sig själva! bara för att det är en komplicerad operation så vet jag folk som fixat det?! Sjukvården i sverige, åt helvete med den!!


Hann vara frisk i 2 veckor ungefär iaf, weeha.. Mäktigt!

Jo jag vet att jag är fruktansvärt negativ, men jag bloggar som sagt inte för eran jävla skull! ni behöver inte läsa..och varför vara positiv till att vara sjuk 24/67?


nene, försöka bli frisk nu :)

Hweppa..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards