Alla inlägg under januari 2010

Av Marie - 15 januari 2010 22:29

Igår tatuerade jag mig, är väldigt nöjd med den :)



Närbild. Dock apdålig bild med...

 

Av Marie - 13 januari 2010 19:18

Dagen har varit helt okej på jobbet, men innan sista lektionen så började jag få migrän och det var nog den längsta lektionen på hela dagen kändes det som, trodde aldrig den skulle ta slut :p Men iaf när jag väl kom hem så somnade jag en stund så det känns lite bättre i huvvet nu :) Imorron gör man 1h 30 min typ på jobbet sen blir det helg, ska bli skönt :)


Eleven: Ska du vara här flera veckor hos oss nu?

Jag: Japp det kommer jag vara

Eleven: YEEES!


haha jag är redan poppis i klassen :)

Hweppa.

Av Marie - 12 januari 2010 19:40

Jaaa, jag är nog tröttast i stan just nu. Även fast jag nyss sovit en halvtimme! Idag var man tillbaka på lian, har varit en sjukt bra och händelserik dag faktiskt som gått ganska snabbt ändå.. Kollat lite film, haft musik, och lite andra ämnen. Trivs jätte bra på GS, helt underbara ungdomar :) Men det känns i kroppen att man inte är van att kliva upp halv 8 (!) uäck, men det kommer man snart in i förhoppningsvis.


Jag håller på somna igen, gonatt!

Av Marie - 11 januari 2010 11:31

Jahapp, då var man kanske vaken i tid för engångskull (?)

Lika bra det när man ska återgå till jobbet imorron, ska bli jäkligt kul faktiskt men man är väl less efter några dagar haha :) Min hand är fortfarande inte bättre, hoppas det läker snabbt för jag kommer aldrig kunna dansa annars vilket vore dumt,  för vi kan nog behöva dra igenom alla danser en gång till innan vi kör igång med gruppen nästa vecka, det blir nog bra! :)

Och snart är det torsdag, läääängta!!!!


Och jag är lycklig,och det är förbannat skönt! :D

Hweppa!

Av Marie - 10 januari 2010 16:32

Hände en "olycka" igår så nu har man lyckats fått en spricka i handen också, därför kommer jag bli lite off här på bloggen eftersom det är lite små drygt att skriva när det gör så förbannat ont.

Men jag återkommer inom kort igen förmodligen, om jag nu kan hålla mig ifrån bloggen    

Av Marie - 8 januari 2010 12:33

Idag kom tröjan som jag beställde i tisdags :)

Den är grymt skön!!


 


Och såhär sitter den på! :)


 

Av Marie - 8 januari 2010 00:50

Sitter inne med mössa på, funderar faktiskt på att ta på mig vantar snart med.. så sjukt kallt i lägenheten så det finns inte. Och på sommaren är det alldeles för varmt här inne så då går det inte ens vara här.. typiskt nu när man är sjuk, och i denna kyla både ute och inne lär jag knappast bli frisk detta decenium iaf haha :|

Och eftersom jag är ledgångsreumatiker så är kyla det SISTA jag behöver :( Så snälla nån, ta bort skiten och ge mig sommar! :D 

Det börja närma sig vistelse till kramfors igen också -längtar så jag tro jag dör- HÖR NI,JAG längtar till kramfors? aah jo jag har feber, men ändå ;) Jag ser verkligen fram i mot det! Sen bli det myspys hos mig på kvällen, ska bli nice. =D


Men nu ska jag vara social på msn en sväng :)

 

Av Marie - 7 januari 2010 15:00

Gaah va less jag är nu, f*n ska det vara så j*vla svårt att bli frisk!? Jao tydligen :|

I denna takt så lär jag ligga hemma hela nästa vecka också, jätte roligt! Segare förkylning har jag inte varit med om, och jag har INTE tid med detta!

Jaaa klagarmuren jag älskar dig! :D


Hweppa :D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards