Alla inlägg under september 2009

Av Marie - 2 september 2009 18:33

Ja precis som rubriken säger så var det en lugn dag, vi börjar som vanligt med spegling ang tankar och funderingar kvällen innan som vi kanske vill ta upp, sedan körde vi en avslappningsövning.. Vi gick in i oss själva, och jag fick träffa "lilla marie" jag var bara ca 2 år. Kramades och hålla om "det sårbara barnet", och höra lilla jag säga dom budorden "jag älskar dig" till mig.. Fatta hur skönt det var, jag fick kämpa för att hålla tårarna inne! Men verkligen en underbar känsla som jag lever på fortfarande. Jag var så söt, och sååå liten (a) Men jag älskade verkligen känslan, riiktigt bra övning! :D


Ne nu ska jag tagga för match!

Juste ja, imorrn är sista dagen på inneveckn (och jag har redan börjat plugga) haha xD


Kram på er!



Av Marie - 1 september 2009 17:20

Andra dagen avklarad, men fi fan vilken hemsk dag! Började redan imorse i skolan.. Vi fick veta en sak som tog hårt på oss, då menar jag riktigt hårt också, fi fan.. Va inte lätt att hålla tårarna inne då inte! Har tänkt hela dagen, knappt hängt med på lektionerna alls, men det hoppas jag dom förstår, eller dom MÅSTE förstå! Usch, ne jag pallar inte ens skriva här :(


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards