Alla inlägg under september 2009

Av Marie - 12 september 2009 13:32

Gårdagens start började väl inte direkt bra, masa tjaffs och grejs pga en bildjävel xD Ja vad säger man, sjukt!

Aja, men blev iaf filmen "the 40 year-old Virgin" igår, jävla rolig film men samtidigt jävligt sjuk haha, och tack för sällskapet, det behövde jag verkligen! :) 

Ikväll får jag se vad som händer, är ju rockabilly kväll på ärsta parken, få se om jag får med mig grabbsen på en sväng :) Men hade velat träffa Malinbus en sväng också :D


Bye!

Av Marie - 11 september 2009 12:50

Nu har jag lekt lite till med bloggen, vette fan hur jag vill ha det men jag ids inte hålla på så mycket mer idag!

Men min header är på plats och det tackar jag Marie för, tack gumman :D *nöjd*

Ja ni kan ju slänga in en kommentar om hur ni tycker att det blev?


Nu ska jag ta och skriva av alla strategier från videokonferran igår, om den finns ute dvs!


Tjing!Cool

Av Marie - 11 september 2009 10:42

Någon som är duktig på att fixa bloggar!? säg till! :)

Av Marie - 10 september 2009 19:07

Idag hade vi videokonferens igen, men läraren drog ut på tiden så jag lessnade ganska fort..Vaknade med feber imorse och kände mig inte alls pigg men jag åkte ändå, vilket va lika bra för dom som inte var där idag kommer få EXTRA uppgifter, och jag klarar mig med dom jag har nu haha.. Va förbi mamma en sväng efter skolan också, länge sedan jag träffade henne :) Men iaf, jag har nog fixat LIA platsen nu, eller platserna (?) Det är iaf på gång, alltid nått ;)

Annars idag har jag inte gjort mycket, mest tagit det lugnt pga febern!


Tack för att du finns, och lyser upp för mig!

Kram!

Av Marie - 9 september 2009 12:53

Inatt fick jag iaf sova hela natten utan att vakna 150 gånger, fick även sova längre vilket uppskattas!

Igår skrev jag ju att jag höll på ladda ner FC, och det gick bra :)

Imorron ska vi förmodligen till skolan igen eftersom vi missade 2 timmar av våran videokonferens igår, så då måste vi ta igen det imorron om alla lokaler är lediga xD Pga vi ska få en TILL uppgift, tycker dom vi fått räcker och blir över på dessa 5 veckor! Skickade iaf in uppg 2 idag, så får väl se hur det går med den ;)

Och igår började avenyn, så jävla kung! :D Kollade också på idol, blir ju bara sämre och sämre för varje år buhä!


Är såå sugen på att tatuera mig igen, får bli snart :)

Ne göra annat!

Pusshej..

Av Marie - 8 september 2009 13:42

Och här har dom verkligen gjort om ser jag, jäklar! Haha ännu mer saker att hålla reda på, men det ska nog gå bra :) Idag hade vi telebild, våran första för detta år.. Men så pajjade allting runt 10 tiden och alla blev nedkopplade och det blev bara skit av allting så vi fick sluta eftersom dom inte fick någon ordning på det! Vi har fått en ny kamera också, och nya möbler - sjukt bra! :) Mycket skönare stolar nu än vad vi hade förut haha.. Men vi hörde att ettorna skulle ha telebild igår men dom blev inte ens uppkopplade så felet måste ligga i härnösand, Suck! Så på torsdag kanske vi måste tillbaka och göra dom 2 timmar som vi missade, ganska störande! Nu håller jag på att ladda ner FC på lilla datorn, hoppas jag får det att funka bara, slipper jag använda den andra skit högen :)


Ne nu får det vara bra för idag. Kram så länge

Av Marie - 6 september 2009 14:39

Morsan ringde imorse och frågade om jag ville hänga med på skördemarknaden, jag visste inte ens att den var idag men. Gick och mötte henne sen mötte vi upp moster, hennes karl och lilla Ella och Nick :) Sen när vi väl kom fram så gick vi runt där lite, var väl inte så mycket att se men! Blev fika också eftersom Nicken är ett litet kakmonster hehe söt! :) Sen kom min kusin Ante så vi satt och snackade lite med dom och busade med Ella som då hade vaknat, jäkla goskit hon är.. hon verkligen skiner upp :) Efter nån timme blev Nicken hungrig så var bara att dra hem till moster och fixa mat till han, sen blev det lek och sen drog jag hem.. Har fortf så grymt ont i huvve och nacken, ingenting verkar hjälpa heller =/ trist!! Aja, nu ska jag göra annat, och NEJ jag ska inte plugga, det tar jag nån annan dag höhö :)


Tack för idag alla <3

Tjing!

Av Marie - 3 september 2009 18:53

Nu är inneveckan över iaf, har varit en kul med väldigt intensiv och lärorik vecka.. Mycket tankar och funderingar som snurrar i skallen på mig nu så jag ids inte skriva om dagen, men den har varit helt okej med massa olika övningar!


Take care!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards