Alla inlägg under juli 2009

Av Marie - 5 juli 2009 00:30

Just nu har jag förbannat jävla ont i lederna, mest i benen. FAAAN att man inte har medicin, gruva mig för att gå till sängen, gör nog ont att bara sitta..


orkar inte med denna smärta längre, när ska det bli ett slut? :'(


Gonatt! 

Av Marie - 4 juli 2009 17:56

Dags att blogga igen då ;b igår tog man det bara lugnt, jävligt skönt faktiskt :) idag har jag heller inte gjort så mycket, men får se vad som händer ikväll, vore kul att hitta på något, men vad? :) aja det återstår att se.

Imorron fyller mamma år, så blir att fira henne och käka tårta m.m sen blir det träning ;D


Grattis Tobias på din 10 årsdag :)


Ne hör av er om det händer nått skojj :)

Kram på er!

Av Marie - 2 juli 2009 11:20

Idag fyller mina underbara storebror gammal (a) hehe, och tyvärr kan jag inte komma idag men vi ses ju när vi åker till faster :) hoppas du får en underbar dag och med massa presenter, det är du värd :D Älskar dig bror! <3



Av Marie - 1 juli 2009 17:54

Ååh skönt med sol, men äckligt varmt är det men man är ju aldrig nöjd så ;)

Har suttit i parken en stund idag och snackat lite och käkat glass.. Blir så ARG att man är laktosintrolerant = ingen mjukglass :| Så jävla jobbigt nu på sommarn och allt, förbannat! haha. Annars har jag tränat och mest bara tagit det lugnt, har ingen ork i denna värme :)  


Och tack alla för kommentarerna, det gillas! ;D

Krams på er! 

Av Marie - 1 juli 2009 01:41

Happ då sitter man här igen då, jag borde sovit för flera timmar sedan. Har inte ens kommit till sängen än, huvvevärk så det bara skrik om det. Jävla skit åska som kom tidigare, tack vare den jag får spännings huvvevärk som vägrar släppa ;( jag vill ju sova! Aja får roa mig genom att blogga lite, men jag har som vanligt inget vettigt att skriva nu heller ;D Men det är ju ni vana vid så vafan.. Dagarna närmnar sig träffen, börja bli lite orolig över vissa saker redan nu -skrattar- fan så illa att man ska fylla år, vem fan uppfann den skiten? haha börjar få den där 22-års krisen, illa illa haha! Ne men fan, nu ska jag inte tråka ut er längre, dags att dejta kudden ;)


Kram! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards