Alla inlägg under juli 2009

...

Av Marie - 15 juli 2009 17:59

Färgat håret idag, under håret är svart (tror inte det syns på bilden)

Av Marie - 14 juli 2009 17:03

Såhär kan man också se ut ja ;o

Blir ingen skrivning idag, ni för nöja er med bilderna moha!

Av Marie - 14 juli 2009 00:21

Var och klippte mig kl 10 imorse, måste erkänna att det var riktigt tungt att kliva upp kvart i 9 ;) Brukar gå hur bra som helst annars när man har skolan. Aja Blev nöjd iaf, efteråt gick jag på stan med mamma, i sådär en massa timmar. Fick kläder m.m av henne, TACK - jag älskar dig!


Annars har jag bara tagit det lugnt, varit ut en sväng nu ikväll vilket behövdes!


FY FAN VA JAG ÄR LESS PÅ FOLK SOM VIBBAR!! Fan respektera att jag inte sitter vid datorn eller skaff er ett liv eller nått =) 

Punggren, ta åt dig *skrattar* ;)


Nepp, herrå! Bild på håret kommer inom kort. 

Av Marie - 11 juli 2009 15:49

Jag försöker verkligen, men så fort jag börjar må "bra" så ska nån jävel klampa in i mitt liv och trampa ner mig igen "försök ställa dig upp" men gör det själv för fan jävla helvete xD Varför ställa sig upp när någon lika snabbt kommer och trampar! Ge fan i mig, och mitt liv! Ge fan i min blogg, ge fan i det jag skriver! Jag gör det inte för eran skull, jag gör det för min egen :) Hoppas du mår bra, för det kommer jag göra inom en snar framtid! Så lev ditt eget liv så lever jag mitt ;)


/ego! 

Av Marie - 8 juli 2009 14:15

Usch, idag är det ingen rolig dag för oss med reumatism. PISS väder!! vill ha tillbaka solen, då kändes allt bra.. ja okej bättre än såhär iaf! Värker i precis hela kroppen, man blir stel uta bara helvete, inget känns roligt längre! :(


Lika bra man sover bort dom här dagarna slipper man känna efter så mycket!

Tack för mig! 

Av Marie - 7 juli 2009 12:25

Fick förfrågan om vad jag vill ha när jag fyller år?

Kanske lika bra jag skriver en "önskelista" som man gjorde när man va sådär 12 år ;)


* Tv

* Mini dator ( SKA HA )

* Kläder



Den va inte lång hahaha men har önskat mig andra grejor också men kan inte önska mig samma saker av alla, hur skulle det se ut ;o aja tack för mig och min "önskelista"

Av Marie - 7 juli 2009 12:22

Vaknade av att det spöregnade imorse, kul kul! Eller inte. Men som jag sa i ett tidigare inlägg så är vi aldrig nöjda vilket väder det än är! Men idag blir det nog enbart sängen/soffan med datorn, finns inte så mycket annat att göra sånna här dagar, men skönt ibland! Börjar bli tråkigt med sommarlov, sakna klasskompisarna =/ Men man ser ju vissa lite då och då ibland vilket är kul, men finns ju inte så mycket att göra på dagarna längre. Men jag ska inte klaga eftersom jag verkligen längtat till detta lov - det enda riktiga lov vi har :)

Nej nu har jag tråkat ut er tillräckligt för denna gång ;b


Kram! 

Av Marie - 6 juli 2009 16:27

Igår var man bort till mamma som fyllde år, kusiner och moster kom förbi så det var kul, satt och snackade en massa bla om vad jag vill ha när jag fyller år m.m var riktigt mys faktiskt :)


Och idag var man bort till mamma igen för då kom brorsan Marie och Elias och hälsade på, så ville ju träffa dom också eftersom dom inte kunde komma igår så :) busade och spelade fotboll med Elias inomhus, och förhoppningsvis har vi inte hett sönder något *hoppas* haha :b Moster kom bort en sväng dit idag också, sen åkte jag med henne hem till henne för att fixa deras dator som dom hade mixtrat med, men det var fixat på mindre än en minut så det var ju lugnt ;) hoppas ni vet hur ni gör nu då om det skulle hända engång till ;)

Fick lite små grejjs av brorsan och Marie idag också eftersom dom flyttat så har dom röjt en massa, tackar för det :)


Nej nu göra annat.

Kram!


Elias På Bild, min sötsak :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards