Alla inlägg under april 2009

Av Marie - 8 april 2009 23:51

Va ett tag sen jag bloggade känns det som, haft hur mycket som helst att göra, mycket jobb och lite energi till att skriva! Har varit en ganska lugn vecka hittills, imorron är man äntligen ledig så får se vad man hittar på då! Känner mig mest trött och less nu för tiden, pga ledvärken! Vill ha värme, sol.. slippa känna denna enorma smärta i hela kroppen, bort med skit vädret! :(


Idag fick jag iaf hem våra tröjor som vi ska ha på träffen 16-19 juli :) Längtas som bara den, fick även med ryggsäckar med vårat "gängtryck" på! Ska bli grymt kul att träffa alla från mitt och Malins gäng :) 


Äsch! bye 

Av Marie - 5 april 2009 11:08

Lördag

Gick bort till mamma (barnvakt) sen gick vi ner på stan, köpte lite grejor till barnen osv, sen började jag må skit dåligt.. vaknade ju såklart med migrän för andra dagen irad och den blev bara värre och värre och började må illa som bara fan, skakade som ett löv och mådde allmänt piss! Ska iväg och kolla blodtrycket på torsdag och måste även iväg och kolla upp om jag har diabetes, verkar ju inte bättre iaf! =/ Men men, efter en tablett (vad den nu hette) så började de kännas bättre efter någon timma, sovde middag med Elias när vi kom hem, sen spelade jag Fia med Knuff med Celine och såklart så förlorade ju jag *haha* gick hem runt 8 ..


Söndag


Jao har nyss vaknat, ska väl enbart ladda upp inför en ny arbetsvecka, men är ledig på torsdag och slutar 14 på fredag *gött* Aja, var väl min helg det ;) Babaaj!



UPPDATERING!


Jag fick ett till kusinbarn imorse kl 07:30, blev en liten flicka :)

Grattis Peter och Annika (F)  

Av Marie - 3 april 2009 16:49

Idag drog man ner på stan med Malin, vi tog en fika och satt och surrade lite.. Köpte ny mobil eftersom jag och nokia kommer verkligen inte överens, så den ska säljas nu men tror jag redan har en köpare på den :) Och idag fick jag min Scotts tröja ,tog precis en vecka att få den.. den är grym ;)


Svar till Benke: Klart man blir lycklig när man ser er =D *kram kram*


Ne det var väl allt för idag.

Hejja! 

Av Marie - 1 april 2009 21:53

Dagen har varit helt okej på jobbet, jobbade 12.00 - 21.00 Tradolanet gjorde sitt igår, ryggen känns mycket bättre idag men jag är fortf svullen och känner av det ibland! Lugn dag, suttit och snackat med lite brukare om allt möjligt :)

Men imorron åker vi till Kramfors på Dollar och ska handla lite, kan bli kul att byta miljö för dom! Ska bli kul att åka iväg lite, inte för att kramfors är direkt " trevligt" men med rätt sällskap så är det aldrig fel :)  


Aja, nu orkar jag inte skriva mera! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards