Alla inlägg under april 2009

Av Marie - 16 april 2009 22:29

Jobb idag då, riktigt bra dag för brukarna ville umgås mer idag :) Kollat lite på tv, tvättat och massa annat så dagen gick fort! Åsse skulle vi slänga massa skrot i containern som står där, haha åh helvete vad vi skrattade. Hände en liten olycka som gjorde att vi skrattade så vi höll på lägga oss alltså, hoppas du inte gjorde illa dig bara (a) Och imorron är man typ ledig, ska bara dit en sväng kl 10 på ett möte! Sen helg :)


Aja, när jag kom hem så tränade jag, duschade och nu sitter jag här. Börjar bli trött så blir väl sängen snart kanske :)


Ne vänta på att T ska ringa nu sen sova!


pusshej! 

Av Marie - 15 april 2009 21:45

Denna dag har gått otroligt segt, knappt träffat nån brukare, kan bero på våren! Men men, käkade hos mamma på lunchen.. hon hade köpt lite presenter till mig :) *Världens bästa mamma* <3 jag älskar dig!


Ikväll har jag typ tränat och kollat på borgvattnet, vill tillbaka dit.. så jäkla kul, men det blir nog av så småning om också :)


Sen får jag väl tacka för kommenteren ang mina foton T ;)


Häpp, göra nytta!

Av Marie - 14 april 2009 23:38

Mot alla odds.

Så står jag faktiskt här.

Jag är på väg igen.

I'm on the road again...

Sången ljuder i mina öron.

Om och om igen.

I'm on the road again...

Jag lämnar allt det gamla.

Och börjar om på nytt.

Till alla er som slutat tro vill jag bara säga:

Jag är på väg igen.

Till alla er som stänger alla dörrar för mig.

Till er vill jag säga: 

Jag är på väg igen.

Och ingen kan hindra mig mer.

Till alla er som vill trycka ner mig.

Ni har ingen chans för jag är tuffare nu,

Jag är starkare nu.

Jag tror på mig själv.

Och jag är på väg igen och vägen ligger öppen framför mig.  

Av Marie - 14 april 2009 19:26

Jag kan också vara EGO! xD



Av Marie - 14 april 2009 16:49

Uscha, jag lider verkligen med er vännen, såg hur lessen du var och jag förstår :'( Visste knappt vad jag skulle säga, vet knappt vad jag ska skriva nu liksom. Så tom inom mig! Han var ju så söt, och sprallig och hur go som helst lilla Viggo, sov så gott gubben :'(   Dig kommer jag föralltid att minnas (f)


Du är saknad, Viggo :(

Av Marie - 13 april 2009 21:22

Lugn dag idag på jobbet *ovanligt va* ;) Satt ute och solade med en brukare, jätte skönt mot väggen annars blåste det en hel del! Sedan visade jag dom lite grejor från borgvattnet eftersom dom planerat att åka dit nu *Avis* tror banne mig jag ska följa med, saknar det! Vill tillbaka :) Men men, mycket man vill, vill utomlands också, till kreta nån som hänger med? ;) (a) Har även tränat idag, känns skönt som bara den att man äntligen kommit igång på riktigt nu och tar det på allvar för engångsskull :) Mår ju så mycket bättre när man får göra det man älskar - träna!


Nepp nu ska jag kolla vidare på filmen, bara reklamen kan bli slut nångång.

Babaj godingar!

Av Marie - 12 april 2009 19:34

trött less blä! less på känslorna som ändå inte spelar någon roll, spelar ju ingen roll hur man än vrider och vänder på sig så framstår man ändå som skit?

Va fan kom inte och gnäll till mig och säger att du vill ha min hjälp, när jag väl tar mig tid för att hjälpa dig så tar du ju inte imot det ändå? Less jag blir på sånna människor. äh orka det här!





Tankarna är ständigt hos dig
vart jag än befinner mig så kommer du alltid finnas här inom mig
jag kan inte förklara med ord hur mycket jag verkligen saknar dig
dagarna går, jag vet.. jag har ännu inte förstått, det svåra det jobbiga
det hemska som hänt.
Alla mina tankar går till dig, min älskade ängel du är föralltid en del utav mig
Om jag bara kunde får träffa dig, bara få känna din hand mot min
känna dina djupa andetag mot mitt bröst, då skulle jag äntligen känna att livet är värt att leva.
Men jag kan varken känna din hand mot min eller dina djupa andetag mot mitt bröst, så säg mig,
vad går livet ut på egentligen?
Jag försöker, varje dag försöker jag le med tåren i halsen, försöker låssas som att allt är bra
men vad kan vara bra när du inte längre finns vid min sida?

Jag begär bara att engång få möta dig igen, min älskade ängel.. jag försöker verkligen :'( <3

Pappa, du är mitt blod, mitt hopp, min själ, min glöd.. du är mitt allt <3 080103 <'3

Av Marie - 10 april 2009 18:09

Jobbade mellan 08:30 - 12:00 idag, fick gå hem lite tidigare *skönt* Då hade Malin städat åt mig, väldigt snällt gumman (a) Sen kom solen ÄNTLIGEN! Då tog vi på oss våra träff tröjor och drog ner till parken och satte oss en stund, sen gick  vi vidare till campen och då kom Tom och gjorde oss sällskap och alla tre hade ju såklart våra "Marres Änga träff" tröjor på oss, vi har ju träffen den 16-19 juli så vi hade "förspel" idag som vi så jäkla snyggt kallade det haha! Annars har det väl inte hänt så mycket mer..


Baksidan av min tröja här nedanför :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards