Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Marie - 7 maj 2011 15:18

Min kära pojkvän tyckte att jag skulle sätta mig och blogga så att han kunde passa på att spela nhl på wii, haha vilken underbar karl man har ;) så han fick även välja färg jag skriver med, så han är med lite på noterna iaf haha..


Idag har vi iaf ett halv år tillsammans, shit vad tiden går snabbt.. när man har roligt sägs det, det firar vi med nån öl och lite Tequila Rose ikväll ;) Känns faktiskt helt underbart att få dela min tid och mitt liv tillsammans med denna karl, han är ju rätt go i huvve ändå ;)


Våran goskit till katt är ju hur underbar som helst också, när H satt och spelade mariokart läs Marrekartskulle han hålla i H´s arm med båda sina tassar när han sov så han kunde knappt svänga, jäkla gotroll vi har :)


Jag intar väl soffläget med min pojkar, tills det är dags för middag :)


      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards