Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Marie - 17 januari 2011 20:18

Micke
Du har alltid och kommer alltid att vara en förebild för mig, jag har gått i dina fotspår hela vägen (nästan) ;) Jag älskar dig föralltid storebror - tack för att du finns, mitt eget kött och blod <3


Stefan

Vi har gått igenom en hel del tråkiga saker - även roliga, dom får vi ej glömma!

Tillsammans kommer vi fixa det här, och jag kommer alltid finnas för dig så som du finns för mig. tack för att du finns storebror <3


Nathalie

Mina goa storasyster, vi har hittat på en hel del bus tillsammans och jag är så otroligt glad för alla minnen vi delat, och som vi skrattat.. Åka på motorhuven vid väjabadet, och kycklingrullen haha det får mig att le och blicka tillbaka :)

Men nu har du flyttat på tok för långt bort, och blivit tvåbarnsmamma. Jag är glad för din skull och du är en otroligt grym mamma som fixar allting själv, du är grym syrran :) tack för allt du gett mig, jag saknar dig så <3


amen, de där blev säkert bra ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards