Alla inlägg under juni 2010

Av Marie - 14 juni 2010 15:59

Faseeen va jag är kass på att uppdatera här! Men jag har varken haft ork eller lust att skriva! Men nu ska jag väl kunna försöka göra en kort sammanfattning!

I mitt liv händer det grejor nu kan jag meddela, och jag är HAPPY! :)

Det var länge sedan jag kände mig säker i mig själv, att jag kanske för engångskull vandrar åt rätt håll! Det känns så iaf.. Nångång måste man försöka ta sig vidare även hur ont och jobbigt det än kan vara, över ett år har jag kämpat mig ur detta och nu verkar jag äntligen ha lyckats, vilket känns otroligt härligt! Det ska bli skönt att kunna gå vidare, utan massa funderingar m.m :) Det var ju ändå inte besvarat iaf, så då känns det bäst såhär. Jag får inte ut något av det där ändå, inte ett piss, det bara sårar ju mer jag tänker på det. Nej nu jäklar! Nu lever vi livet gänget, vi ska göra sommarn 2010!  :)


Idag träffade jag brorsan och mina underbara syskonbarn - mina änglar som verkligen kan fylla mig med en massa energi! Kärlek på dom! <3



Detta kallar jag syskonkärlek <3

 


HAPPY mie!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards