Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Lägga ner!

Av Marie - 20 oktober 2010 19:53

Jo jag funderar på att stänga denna blogg faktiskt, jag bloggar aldrig och folk verkar inte ens läsa detta så de känns rätt meningslöst..


Men bara därför kan jag slänga in ett litet inlägg..

Idag har jag varit på 7 års kalas, Go Celine fyller ju år, faster stora tjej :D <3

Följde med henne på ridskolan också, och de känns nu.. tål ju inte hö men hon ville så gärna att jag skulle med så vad gör man inte ;)

Blev en hel del folk, rätt kul när man träffar dom rätt sällan.. :)


Annars då, är nu arbetslös igen men anställning är på gång så de känns helt okej. Men samtidigt skulle jag vilja plugga igen, "Behandling pedagog med dubbel diagnos kompetens" en fortsättnings utb på PSB:n som jag nyss läst.. Men ska fundera på det iaf, utbildningen låter jävligt intressant iaf, ska bolla lite med mina f.d klasskompisar och se om de är nått att satsa på ;)


Nepp, få se om de trillar in lite kommentarer nu då annars stänger jag ner detta! :)


  

 
 
Ingen bild

Syrran

23 oktober 2010 13:01

klart du ska plugga vidare om du känner för de gumman,du är ju så grymt duktig på de du gör :)
stå på dig stumpan! du vet att jag tror på dig! (L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 30 maj 2012 13:18

Hellu... Här sitter jag med mitt kaffe, har redan vare och handlat och tvättat klart för idag och klockan är ju inte ens halv två än.. Duktig som faen jag! ;)  Onsdag idag, blir nog mest bara lugnt under dagen och sedan tar jag med mig K ut på en b...

Av Marie - 22 maj 2012 13:58

Dåligt med uppdateringar här, tur man inte är nån bloggerska på riktigt ;)  Känns som att man aldrig har nånting att blogga om längre ändå, eller jo men de är heeemligt!! Men snart, ska vissa nyfikna individer få reda på vad som händer. ;) - Eller ...

Av Marie - 9 maj 2012 10:59

En överraskning åt er, en heeelt underbar sådan. Men tror jag drar ut på de ett tag till ;)    /M ...

Av Marie - 12 april 2012 13:21

Känner mig riktigt sliten idag, vaknat flera gånger inatt så har sovit väldigt oroligt (men jag vet vad de beror på) men de tär på kroppen dagen efter. Har iaf hunnit med lite ärenden på förmiddagen, och nu sitter jag halvdöd här vid datorn och klick...

Av Marie - 10 april 2012 10:44


Vilket fint väder vi fick idag, regn?! Så de blir nog till att vara inne, städa upp lite efter påskhelgen. Eller så får de vänta tills imorron. Håller iaf på att tvätta nu så nån nytta blir de gjort idag iaf. ;) Idag ska jag nog inte göra så mycket...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards