Alla inlägg under maj 2009

Av Marie - 12 maj 2009 19:34

Varit på skolan, va en intressant dag idag också :) Mycket information idag men vi hade 2 övningar också, och tack Isac för att du tror på mig, det värmde att höra :) Och visst, nog gör jag det, fick ett mejl idag om att jag blev godkänd på 2 kurser till så det verkar ju rulla på fin fint detta ;) Ska spika kommunikation nu också sen tar jag lov i 3 månader och det ska bli GÖTT!


Nu har man nyss tränat och duschat så nu blir lugnt resten av kvällen tills det blir sängen!


Skänker en tanke till lilla Vilmer, och hans familj! 


babaaj!


Av Marie - 11 maj 2009 18:50

Idag började våran sista innevecka innan sommarlovet, jag var inte alls på humör för att börja idag.. men hoppet vände när man kom på plats, kul att se och träffa alla igen :) Vi började ny kurs idag också (Kommunikation) och vi har haft några övningar och skrattlekar idag, även fått träna på massa andra saker som kommer behövas i arbetet i framtiden. Och vi lekte "Zip-Zap" eller hur fan det nu stavas, kul att få igång hela klassen :) Så bestämde vi oss för att dra ut och käka på valvet imorronkväll eller på onsdag kväll, vi har inte bestämt oss än vilken dag det blir, men eftersom det är våran sista innevecka innan sommarlovet så ska det bli av =D Men lärarna vi har nu är iaf super braiga! :D


Babaj! 

Av Marie - 10 maj 2009 20:27

I helgen har jag mest tagit det lugnt, och igår åkte vi till Timrå på crusingen, men var ju inte direkt kul?! ^o) Kanske för att vi kom dit så pass sent också, ingen aning men nå fan är solle crusingarna roligare! Och den är om två veckor så det är bara att masa er hit, även vår marknaden på nipvallen :)


Idag har jag varit hur seg som helst, har fan ångest för att vi har en hel innevecka framför oss nu,  FY FAN! Jag hatar dom xD Långa dryga och alldeles för mycket med information som ska fastna, vilket det oftast aldrig gör :D Aja pluggat lite idag  iaf!


Skönt att sverige tog hem bronset iaf ;D


Nepp, finalen nu sen dejta kudden!  

Av Marie - 5 maj 2009 21:24

Jo det har det varit, vaknade åkte till skolan hade min redovisning om LIAN, snackade lite om att möjligtvis ha en "avslutningsfest" med klassen nästa vecka, innan vi går på sommarlov och vi har ju innevecka nästa vecka så det passar ju ganska bra, får se hur det blir :)


Kom hem, självklart slocknade jag en stund men det var skönt :) Sen har jag pluggat massa och tränat, så börjar känna mig lite trött igen.


Äntligen har vännen kommit hem från sjukhuset *gladast* :)

Tack för att du hållt mig uppdaterad hela tiden, du är en vän för livet 

som jag aldrig tänker släppa :) Kram på han!



Av Marie - 4 maj 2009 20:03

Det jag känner är något ingen annan kan känna, bara dom som lever med smärtan och jag vet bara två, varav en är jag! den tragiska smärtan som följt mig i 15 år och den släpper aldrig, den kommer aldrig släppa. Jag får leva med det "resten av livet" och bara det känns jobbigt. Vet inte vart jag ska få styrkan ifrån, styrkan att orka med dagarna? Hur? hjälp mig någon! Jag orkar inte känna mig deprimerad ena sekunden och super glad andra, folk vet ju inte vart jag står, pga denna smärtan som käkar upp mig. Förlåt är allt jag kan säga. Det är inte jag som styr längre, det är smärtan!

 

Men tack till alla mina underbara vänner, ni är dom bästa! Jag älskar er! <3

Av Marie - 3 maj 2009 14:19

På valborg blev det jobb till kl 16, sen grillade jag med M och M, det var riktigt mys faktiskt :) Det gör vi om flickor! Sen satt vi på M´s balkong och tog nån öl och snackade lite osv, sen kilade jag och M ner på hågesta och kollade men där var det ju typ dött, bara småbarna som sprang omkring :) Sen gick vi hem och la oss för jag skulle upp och jobba kl 12 igen..


Vet knappt vad jag gjort i helgen, avslutade iaf min LIA i fredags, och det visade sig att dom även ville ha mig som vikarie där nu så jag är uppskriven så får hoppas dom ringer ut mig nu då :) så nu är man tillbaka till plugget iaf, känns inte alls så kul faktiskt, vill ha sommar lov nu jag! :)


Det blev mycket "M" där uppe men, äsch -_- 


Nepp nu ska jag plugga lite!

Hade!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dagens Datum

Omröstning

Har du träffat mig?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards